אמנת השירות של בית גיל הזהב

במשך 28 שנות שירות איכותי ומקצועי,
אנו מבצעים את עבודתנו מתוך אמונה שלתת שירות זו שליחות למען דיירינו ובני משפחותיהם ואנו נמשיך ונפעל למצוינות על-פי ה"אני מאמין" של צוות בית גיל הזהב ת"א.

מתוך הביטחון ביכולתנו לקיים רמת שירות מובילה בתחום הדיור המוגן לאורך השנים, אנו, עובדי ומנהלי בית גיל הזהב ת"א, החלטנו להעמיק את התחייבותנו בפניכם כדי לעמוד בציפיות שלכם לשירות הטוב ביותר.

בכתב המחויבות הנלווה לאמנת השירות פרסנו את מגוון השירותים אשר הופכים את בית גיל הזהב ת"א לבית ללא הפסקה, תוך התחייבות לביצוע כל שירות על פי לו"ז יומי, שבועי ושנתי.

בבית גיל הזהב ת"א קיימות 15 מחלקות נותנות שירות, כל אחת בתחומה. רוב המחלקות פועלות בשירות ישיר ללקוחות וחלקן "מאחורי הקלעים". יחד, משתלבות המחלקות למערכת שלמה של שירותים הניתנים לכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.

על התהליך

תהליך כתיבת אמנת בית גיל הזהב ת"א שותפים היה משותף לכלל המנהלים והעובדים. לשם כך קיימנו מפגשים צוותיים שהובילו מנהלי המחלקות.

התהליך כלל מספר מפגשים נרגשים בהם העובדים סיפרו באופן אישי את חוויותיהם היומיומיות מעבודתם, כאשר לנגד עיניהם עומדת מחויבות גבוהה לשביעות רצונם של הדיירים ובני משפחותיהם.

מתוך המפגשים הללו גילינו שכולנו מתמסרים למתן השירות הטוב והאיכותי באופן אישי לכל אחד ואחת מהדיירים, תוך שימוש בערכים משותפים המנחים אותנו. את ערכי השירות שלנו כתבנו לפניכם באמנת בית גיל הזהב ת"א.

אמנת השירות של בית גיל הזהב